CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

we love each other

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 19, 2011

bile amril da start berangan

cite nye cenggini ..
malam tadi , ak soh am anta aku kt ruma sewa ak kat bangi ..
sebelum anta aku , am ajak g makan lu kat leisure mall ..
dalam pjalanan tu ntah cane ntah dy start bkk cite pasal anak ..
ak ckp ler kat dy nak beranak bkn senang .. ade tnggungjwb pe sume ..
pastu am ckp beranak due org je pastu stop..dpt sepasang seronok dah ase ..
ak diam jer..pastu dy ckp lak lagi kalo ak beranak t nk bayo duit hosp pe sume ..
senang2 bia b jer jd bidan.. hok aloh ? ngarut jer megril ..
dy dok berangan sengsorang dy .. teringin benar nak ade anak dah kot ?
kumpul wet lu la nk kawin .. lam bank syg ad singgit jer .. b ade bape ? hehehe
sesabo lu yer .. baru nk beli peti ais tok ruma bln ni , kumpul herte lu ..wakaka
t da kawin basuh kaki jer masuk umh sbb sume da ade..
betul tak kawan-kawan ?? (: heeee




motif letak gambo ? saje nak show off.. hehe .. jgn mare..

kalo da ad anak t , ank ak ikut muke sape yeh agak2 ? (tetibe aku lak berangan ) dah2 , g masuk tido .. hahaha

4 comments:

juelee said...

tingin nak ada anak sbb tengok rayyan ke? hikhikhik

adiba_rosli said...

hehe..ntah alang tetibe jer .. dy teringin sbb membe2 dy ade yg da beranak due dah pon .. hehe

Nana said...

hehehe apa lg cpt2 la kawen bole tambah geng damia & rayyan

adiba_rosli said...

lek lu la kak long .. hehe

skodeng ler tuu (✿◠‿◠).