CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

we love each other

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, September 10, 2011

work

aku da tuka keje .. sblum ni keje kat subangkan n now ak dpt keje kat bangi ..
keje kat subang tu jauh nak brulang , nak sewa ruma fmly xkasi ..
so .. aku benti lah ..
keje kat bngi ni ak berulang nek moto jer . 20min jer dr umah..
penat mang penat .. kalau xpenat bukan keje la kan ..
kalau ngadu kat am sakit pinggang ke hape 
am akan ckp cmni 
'penat?sakit? benti je keje. '
nk ngadu siket pn tak leh .. hmm
xkeje kang nk tlg bg duit bulanan ke ?
hhhehe
kalau da kawin sok kne la bg ye b ..nafkah kan..hehe
tp,bos tmpat lame aku still pnggil ak keje lg..sbb da xd sape nk bt akaun dy kt opis tuh..
nak amek org baru kan cam amek mase siket..
aku bkn demand gaji kat apek tuh (bos) tp mang msalah berulang tu yg da xsnggup dah..
mtk maap ler bos yer .. crk ler org baru..

agaknye cengini la bos aku kat opis bile ak da xd..hahaha



0 comments:

skodeng ler tuu (✿◠‿◠).