CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

we love each other

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, September 15, 2011

good news

firsly nak ckp ak skrg da jarang on9 , so .. ak update blog setakat yg aku mmpu jer ..
uoll tau kan aku da tukau keje , so..busy la siket ..
insyaallah next week keadaan kembali kpd asal .. wakaka
smlm time tgah keje , kakak ak anta msj tnye 'dik,minat x blackberry?'
ak pn dgn pantas jwb opkos la minat ..
sblum raye ritu ak dok bising ckp nk tuka pkai smart phone ..
memandangkan hp aku due2 yg canggih tu da jahanam ..
aku beli la hp gerge 100hngget tuh ..
asal dpt msj ngn call udah ler ..
bile akak da offer nak belikan blackberry , mau x ak keje satu hari tu dgn snyuman .. haha
akak ckp ahad t dy p belikan .. xsaba lak ase nye . huhu
tnggu pic bb baru aku ye kawan2 ... 



senyummmmmm

0 comments:

skodeng ler tuu (✿◠‿◠).