CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

we love each other

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 22, 2011

baju raya

memandangkan lagi bape hari je lagi nak raye harus lah cite pasai raya jer kan ..
hmm .. bab baju raya ni aku x beli hape pun lagi .. sedih tau .. hukhuk
adik2 aku punyer baju raya sume ibu dah beli dah ari sabtu ri tu ..
kemain hepi lagik isha dapat baju kurung pe sume ..
asik la cite sploh kali skjap .. 
yg aku lak x beli2 lagi ..
satu hape pun xbeli lagi .. hehe
relax je kan ..
kakak pun same , xbeli ape pon lagi .. nak shupping last minute ler tuu..
biskut raya pun belum start buat lagi .. biskut tu kejap je nak buat , bt dlm 2,3 macam suda..
ari sabtu ri tu gatai2 am ajak p jejalan kat jalan TAR ..
bayangkan kul 3,4pagi still jalan jem gilak ,org plak bduyun2..
camne nak beli cmtu gaye nye ? lupekan hasrat nak shupping disitu ..
am ckp nnt p complex je shupping , mcm la shopping complex xpenuh kan ?
memandangkan shopping complex bkk sampai mlm je , wajib la kene amek cuti sehari smate2 nak 
shupping raye .. padan la muke aku pun , sape suh lambat shupping ..
kena amek gak cuti shari dlam minggu ni , giler ko baju 1 hape xbeli .. minggu ni am plak nak balik Penang lagi .. 
aku xkesah sangat sbb kampung dekat je kat Pahang nun .. dari KL 3 jam jek ..
tiap2 taun mmg balik pagi raye je .. len la am , 5 jam kot nak sampai Penang .. kematu la bontot ..heee~
taun ni abang aku tak balik raya sebab dy duty ari raye tu.. army kan .. kne berkhidmat tok negara la kunun, lg2 raye taun ni skali ngn merdeka..
tp, perasan tak org da kurang sambut merdeka ? (kalau xbetoi,maap ler..ni dr ape yg aku nengok)  majoriti lebih excited sambut raya dr merdeka kan? semangat patriotik pun kureng ..

p/s : nak amek cuti khamis ni ( am pun kne cuti gak ) .. memandangkan sabtu ni aku kne keje , xbole la supping ari sbtu . ahad lak nk tulun ibu buat pe yg patut .. 
korang pny persiapan cane lak ? da settle ke ? (:

2 comments:

Anonymous said...

OWH ABG DIBA ASKOR GAK YE SAMA MCM ALONG XBALIK RAYA KEJE..

adiba_rosli said...

kak long .. diba pun family askar .. dr atuk , bpk smpai la abg askor .. hehe

skodeng ler tuu (✿◠‿◠).