CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

we love each other

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 16, 2011

raya

lagi 14 hari nak raya ?
mcm biasa je rase nye .. faktor umur kot ..
kalau zaman kanak2 dulu dengar je nak dekat raya da excited dah ..
asik la nk try pakai baju raya ibu beli spuluh kali sekejap ..
tp bila da besar ni , baju raya pn xbeli lagi ..
maklum la tnggu gaji kan .. hhuhu
dulu bole la bpk support , skrg ni bpk kate sendri2 jek ..
dekut lah bpk ..
aku xbeli ape pn lagi , kakak kate nnt shupping last minute ..
biase setiap taun aku mmg WAJIB beli baju kurung , suar jeans , cardigan n tshirt yg sempoi2 .. 
sebab , aku ni jenis bkn suke over2 sgt .. aku simple je , agak2 bole bt style sempoi ..ok je ..
tiap2 taun raya ,baju aku xd la mahal2 tp suar jean n cardigan aku akan beli jenama ROMP sbb mmg dr zaman skola suke pkai jnama ni ..
actually , bg aku xd la mahal sgt kot ..
memandangkan ak xla suke shopping mcm gurl len2 ..
kalau aku suke shopping , msty tiap2 minggu aku ajak am kua ..
sib baik lah , am pun jnis xsuke lepak kat shopping2 complex nih ..
same la pangai ktorg ..
ade bnde nak beli , kalau memerlukan shj ktorg akn g ..
ape pun , sape yg da shupping raya awal2 tu , untung la sbb tayah bsesak2 nnt ..


0 comments:

skodeng ler tuu (✿◠‿◠).