CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

we love each other

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 23, 2011

penungang motosikal

ramai org cakap pnungang moto ni kuang ajar .. betul ke ? aku rase tak sume kot yg cm tu .. majoriti yg bawak moto ni ramai bdk2 mude , tp xpasti la plak dorg ni merempit ke x kan .. (0_o)??
aku pn penah kena jgk dgn 'penungang motor kurang ajar' ni .. tengah2 syok dok drive , tetibe je dy dok masuk simpang cam tu je .. b'derau darah aku .. yela , kang kalo kite langgar dy kte lak dipersalahkan .. bile tengok muke macam budak sekolah dlm form 4 or 5 cmtu .. ni mesti baru dapat lesen , tu yg cam org gile bawak moto .. baru dpt lesen or xde lesen langsung .. hehe
aku dulu amek lesen moto time form 4 gak , tapi xd la bawak cam org gilak (padahal da byk kali jatuh ) ..
excited dpt lesen tu yela , kalau dulu baru2 dpt lesen sploh kali skjap la nengok lesen tuu .. sekarang ni , lesen da mati pun aku lupe bile .. wakaka
penunggang motosikal ni agak bahaye kalau nk diikutkan , mmg la bole save myk , jimat mase or pape jela .. tp , once da excident mesti teruk kan ? patah tangan la , dok bawah lori la .. nauzubillah ..
takut aku ..
kalau korg yg bawa moto g keje or sekolah tu , ati2 la yek .. malang xberbau .. tayah yg bawak moto , kereta pun same je .. ramai2 la kite bhati2 k ..



tengok megril bawak moto cam gini haa .. bole lagi nak amek2 gambo kan ....


0 comments:

skodeng ler tuu (✿◠‿◠).